پردیس علامه امینی آذربایجان شرقی(برادران)

مراسم معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس های استان آذربایجانشرقی دانشگاه فرهنگیان

انتصاب مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس های استان آذربایجانشرقی دانشگاه فرهنگیان طی مراسمی در روز دوشنبه از ساعت 13 لغایت 30/14 در محل اتاق جلسه پردیس علامه امینی با حضور مسئولین دفاتر نهاد در دانشگاهها و کارکنان پردیس های استانی حجه الاسلام جلیل جلیلی به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس های استان معارفه شدند.

در این جلسه که با حضور حجه الاسلام مسعودی معاونت مبلغان و اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور برگزار شد . ابتدا آقای دادی معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس علامه امینی با عرض خیر مقدم و اعلام آمادگی پردیس های استانی در جهت همکاری با نهاد بر اهمیت دانشگاه فرهنگیان اشاره نمود و اجرای برنامه های فرهنگی تاثیر گذار را به عنوان سرمایه گذاری در سطح جامعه دانست .

سپس خانم پیر سمساری سرپرست پردیس فاطمه الزهراء ضمن خیر مقدم به میهمانان و اعلام آمادگی برهمکاری با نهاد در زمینه های مختلف ، دانشگاه فرهنگیان را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری دانست و بر سفارشات معظمله در این خصوص اشاره نمودند.

بعد از آن حجه الاسلام حاج آقای مسعودی معاونت مبلغان و اساتید نهاد بر اهمیت ولایت و رهبری در جامعه و نقش اساسی آن در هدایت افراد اشاره نموده و تاکید کردند نهاد به دانشگاه فرهنگیان اهتمام خاص دارد و تاسیس دفاتر نهاد در پردیس های استانی عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به منویات حضرت آقا در این حوزه در حد وسع و توان نهاد می باشد.

در پایان حجه الاسلام جلیلی ضمن با اهمیت دانستن کارهای فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان، شرط موفقیت نهاد در اجرای برنامه های اثر گذار را همکاری و همدلی مسئولین پردیس ها و اساتید و کارکنان دانست و در پایان حکم ایشان توسط حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای مسعودی معاونت محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها به ایشان ابلاغ شد .  


نظرات کاربران