پردیس علامه امینی آذربایجان شرقی(برادران)

اخذ هزینه مصاحبه تخصصی معرفی شدگان آزمون سراسری 1394 دانشگاه فرهنگیان

با سلام، کلیه داوطلبانی که اسامی آنها در ردیف معرفی شدگان دو برابر ظرفیت رشته های متمرکز دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری 1394 برای مصاحبه تخصصی قرار گرفته می بایست ....

    به منظور تکمیل فرآیند انجام مصاحبه  مبلغ دویست هزار ریال (200000) به حساب درآمد اختصاصی وزارت آموزش و پرورش (شماره حساب 4001030103012454 – بانک ملی) واریز نموده و اصل فیش واریزی را جهت درج در پرونده مصاحبه به دو طریق زیر تا مورخ 31/5/94 روز شنبه اقدام نمایند. در غیر اینصورت پرونده مصاحبه تکمیل نبوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب خواهد بود:

 

1-داوطلبانی که محل سکونت آنها غیر از تبریز می باشد می توانند اصل فیش مربوطه را به مسئولین ضمن خدمت مستقر در ادارات آموزش و پرورش شهرستان مناطق خود تحویل نمایند.

2-داوطلبانی که در تبریز و حومه ساکن می باشند اصل فیش واریزی را مستقیما به محل مصاحبه خود تحویل نمایند.

 

توجه الف: داوطلبان معرفی شده دقت نمایند قبل از واریز مبلغ (200000ریال) از حیث داشتن شرایط اختصاصی مندرج در فصل سوم دفترچه شماره (2) راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی از جمله داشتن حداقل معدل کل 15 در دوره متوسطه ی دوم، بومی بودن در کدرشته محل انتخابی، داشتن حداکثر سن 22سال تمام در بدو ورود به دانشگاه (متولدین 1/7/1372 به بعد براساس اصل شناسنامه) و غیره، برای انجام مصاحبه تخصصی، مشکل نداشته باشند.بدیهی است مبلغ واریزی به خزانه، عودت داده نمی شود.

توجه ب: درج نام و نام خانوادگی خود داوطلب در فیش واریزی الزامیست.

توجه پ: مسئولین محترم ضمن خدمت مناطق پس از جمع آوری ، فیش های مربوطه را به تفکیک جنسیت مستقیما به پردیس های مربوطه تحویل نمایند.

ستاد مصاحبه استان 29/5/1394


نظرات کاربران