پردیس علامه امینی آذربایجان شرقی(برادران)

فراخوان اولویت های پژوهشی سال 1394 اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی (معاونت سواد آموزی استان)

به فضل پروردگار متعال شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با مشارکت معاونت سواد آموزی استان در راستای تحقق اهداف  برنامه های سواد آموزی وتوسعه و تعمیق پژوهش­های علمی و کاربردی و استفاده بهینه از یافته ­های پژوهشی در عرصه های مختلف سواد آموزی و همچنین ارتقای دانش فنی برنامه­ ریزان ، مدیران و معلمان  و دست­یابی به روش­های علمی و پژوهشی در برنامه ­ها که به گشودن گره­های سواد آموزی موجب گردد ، اولویت­های پژوهشی سال 1394 را به شرح ذیل اعلان می نماید:

1)    مطالعه و بررسی دلایل و عوامل بروز و تداوم بی­سوادی در آذربایجان­شرقی و ارائه راهکارهای کاربردی مقابله با آن

2)    بررسی نیازهای آموزشی سوادآموزان با تأکید بر تولید محتوا و روش مناسب

3)   طراحی برنامه درسی با استفاده از it در سوادآموزی

4)  بررسی میزان تأثیر تولیدات رادیویی و تلویزیونی در تقویت انگیزه یادگیری سوادآموزان

 بدین وسیله از کلیه معلمان، اساتید، دانشجویان، پژوهشگران حوزه آموزش و پرورش، دانشگاه­ها و مؤسسات آموزش عالی و دست اندرکاران سواد آموزی و تعلیم و تربیت جهت همکاری دعوت می­نماید. علاقمندان می توانند با توجه به نکات ذیل به تهیه و ارائه پیشنهاده ( پروپوزال ) خود اقدام نمایند:

ü     حداقل مدرک تحصیلی پژوهشگران برای اجرای طرح پژوهشی کارشناسی ارشد می­باشد.

ü     پیشنهاده پژوهشی می­بایست مطابق نمون برگ مخصوص اداره کل با استفاده از نرم افزار                             ( 2007 word ) با فونت Bzar سایز 14 در اندازه کاغذ A4 تایپ و یک نسخه از پیشنهاده به همراه لوح فشرده (CD ) مربوطه به دبیرخانه شورای تحقیقات استان ( گروه تحقیق و پژوهش ) تحویل گردد.

ü     نمون برگ پیشنهاده (پروپوزال ) از دبیرخانه شورای تحقیقات، کمیته­های پژوهشی مناطق و نواحی تابعه قابل دریافت می­باشد. ضمناً نمون برگ پیشنهاده در پایگاه اطلاعاتی گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش به آدرس  Tahghigh.ea.medu.ir (قسمت  قوانین و مقررات)  نیز جهت استفاده علاقمندان قابل دریافت می­باشد  .

ü     شورای تحقیقات و معاونت سواد آموزی استان به انجام نظارت­های کارشناسی در فرآیند اجرا اقدام خواهند نمود.

ü     مجریان طرح­های پژوهشی به ارائه مقاله علمی ملزم می­باشند.

ü     هر فرد همزمان نمی تواند مجری بیش از یک طرح پژوهشی باشد.

ü     آخرین مهلت ارسال پیشنهاده پژوهشی : 30/11/1394

ü     نشانی دبیرخانه : تبریز، خیابان ارتش جنوبی، چهارراه باغشمال، اداره کل آموزش و پرورش، ساختمان شماره ( 2 ) گروه تحقیق و پژوهش استان تلفن ( 04135538061- 04135554030 )            نمابر (04135554030)     وب سایت گروه  : Tahghigh.ea.medu.ir


نظرات کاربران