پردیس علامه امینی آذربایجان شرقی(برادران)

پیام دکتر مهر محمدی به مناسبت نوروز 93
دانشگاه فرهنگیان، از جلوه های بارز بهار است،

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار           یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال       حول حالنا الی احسن الحال

     نسیم دل انگیز بهار، امسال معطر به شمیم حیات بخش فاطمی است؛ و نام بهار، مزین به یاد فاطمه(س) گشته است؛ گویی حیات مجدد طبیعت با علت العلل هستی عجین است که الهی یا فاطرُ بحق فاطمه(س)، فرصت ها گذشته اند و فرصت هایی در راه و چشم انتظار ما، تا در این مجالی که زود، دیر می شود، برترین ها را دریابیم و زاد و توشه ای به رسم باقیات الصالحات برگیریم.

     آری، حلول سال نو و برپایی جشن و نکوداشت در ایران عزیز، ریشه در توجه پیشینیان به خودسازی دارد، به زدودن زنگارها و غبار غفلت از جانی که هستی خود را از خالقش دارد؛ جانی که سرشار از مهر است و دوستی، عشق است و صفا و نورانیت، گذشت است و وفاداری، خیرخواهی است و نیکوکاری، پاک است و منزه از رجس و ناپاکی؛ و فرصتی است برای دوباره سازی و گام برداشتن به سوی حیات طیبه.

     دانشگاه فرهنگیان، از جلوه های بارز بهار است، تا در پرتو سند چشم انداز نظام و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بکوشیم مربیان وکارگزاران  طراز نظام جمهوری اسلامی ایران را تقدیم نظام تعلیم وتربیت میهن نماییم.

     امید است همه ی ما تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، قدردان فرصت ها باشیم و شروع و خاتمه سال را که مزین به روز جمعه و عید انتظار است، به فال نیک بگیریم و با اقتداء به رهبری عزیز، با رفتاری جهادی، توأم با اخلاص و پشتکار از هیچ تلاشی فروگذار ننماییم.

     باشد که با عنایات خدای سبحان، این سال، سال ظهور ایمان و معنویت، سال عزت و سربلندی ایران و سالی همراه با نشاط، شادابی، طراوت، رفاه و آسایش برای همه ی ایرانیان باشد.


     این سال را به همه مسؤولان و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت، خصوصا همکاران خدوم و زحمتکش دانشگاه فرهنگیان و مسؤولان پردیس ها و مراکز آموزش عالی، کارکنان، استادان و به ویژه دانشجو معلمان عزیز، تبریک و شادباش عرض می نمایم.

      با دست دادن به یکدیگر می توانیم سال 1393 را سالی به مراتب پربارتر از 1392برای دانشگاه فرهنگیان بسازیم.

ایام به کام

محمود مهرمحمدی

نوروز 1393


نظرات کاربران