پردیس علامه امینی آذربایجان شرقی(برادران)

برگزاری جشن ولادت صدیقه ی طاهره، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

       جشن ولادت فرخنده صدیقه ی طاهره، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین آقای آزادگویان، مداحی شاعر برجسته استانی آقای حاج حبیب آذری و حضور آقای دادی معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس، شنبه و یکشنبه 30 و 31فروردین ماه سال1393 به ترتیب در سالن اجتماعات و نمازخانه ساختمان شماره2 (واقع در میدان دانشسرا) پردیس برگزار شد.

       حجت الاسلام و المسلمین آزادگویان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن و سالروز تولد حضرت امام خمینی(ره) و اشاره به آیات سوره مبارکه کوثر، حضرت فاطمه (س) را کوثر اعطاء شده از سوی خداوند متعال به اشرف مخلوقات حضرت خاتم الانبیاء صلوات الله علیه و آله عنوان کردند. ایشان با تبیین روایاتی از حضرت رسول اکرم(ص) و سایر ائمه ی معصومین علیهم اسلام  درخصوص حضرت فاطمه (س)، دفاع آن حضرت را از امیرالمومنین امام علی علیه السلام را دفاع از دین اسلام و مقابله با هجمه استکبار برشمردند.

       در ادامه این برنامه آقای حاج حبیب آذری با قرائت شعری در مدح حضرت زهرا (س) به مقام ائمه اطهار علیهم السلام ابراز مودت نمودند. همچنین مولودی خوانی آقای عطری از کارکنان پردیس، قرائت ابتهال و مداحی دانشجویان، برگزاری مسابقه کتبی با عنوان شاخه طوبی و اهداء جایزه به سه نفر، از سایر بخش های این جشن بود.


نظرات کاربران