پردیس علامه امینی آذربایجان شرقی(برادران)

با حضور دکتر مهر محمدی در منزل دانشجو معلم شهید :
از صبر و استقامت والدین شهید فرهمند تقدیر شد

دکتر مهر محمدی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان، عصر پنج شنبه 30/5/93 با حضور در منزل شهید محمدرضا فرهمند، از دانشجو معلمان شهید استان ، با اهدای لوح سپاس و هدیه از والدین معزز این شهید والا مقام، تقدیر کرد.

در این دیدار، که حجت الاسلام و المسلمین دکتر صادق زاده، سرپرست معاونت فرهنگی، فراهانی، مدیر کل حوزه ریاست و هاشمی نیا، مدیر کل دفتر مرکزی حراست دانشگاه فرهنگیان ، دکتر سهراب یزدانی سرپرست پردیس و نیز سرپرست پردیس خواهران ، حضور داشتند، پدر شهید بزرگوار ضمن بیان خاطراتی از اخلاص و اخلاق ویژه ی فرزند شهیدش، خاطر نشان کرد: محمد رضا، معلم قرآن بود و شاگردان بسیاری در راه خدا تربیت کرده است.

وی، خواستار توجه ی ویژه ی مسؤولان دانشگاه فرهنگیان به امر تربیت دانشجو معلمان مومن و متعهد برای ادامه ی راه شهدا شد.

مادر شهید فرهمند نیز با ابراز رضایت از اهدای فرزندش در راه خدا، اظهار کرد: زمانی که خبر شهید شدن پسرم را آوردند سجده شکر کرده و همچون حضرت زینب(س) از خداوند طلب صبر و استقامت نمودم.

همچنین برادر این شهید والا مقام نیز، با ذکر خاطراتی از ویژگی ها و جانفشانی های شهید در دوران دفاع مقدس، به بیان مطالبی در خصوص نحوه ی شهادت و بازگرداندن پیکر آن شهید بزرگوار پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صادق زاده، سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان نیز طی سخنانی، هر اقدامی برای خدا را ماندگار و باقیات صالحات دانست و افزود: شما فرزند عزیزتان را از دست نداده اید بلکه به دست آورده اید.

شایان ذکر است، دانشجو معلم شهید محمد رضا فرهمند، بعد از 6 سال حضور در جبهه های حق علیه باطل، در عملیات بیت المقدس 2 به شهادت رسیدند.


نظرات کاربران