پردیس علامه امینی آذربایجان شرقی(برادران)

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان خبر داد:

اجرای دستورالعمل همترازی حقوق و مزایای مدرسان با اعضای هیات علمی پس از تصویب در هیات امنای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان گفت: دستورالعمل اجرایی همترازی حقوق و مزایای مدرسان با اعضای هیات علمی به زودی پس از تصویب در هیات امنای وزارت علوم اجرایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان؛ در حاشیه اجلاس سراسری بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان  نبی اله احمدی از دریافت و تایید مطالبات و نقطه نظرات برخی از مدرسان درخصوص همترازی حقوق با اعضای هیات علمی دانشگاه و پیگیری های لازم دانشگاه و تعامل با مراجع تصمیم ساز در این حوزه در وزارت علوم خبر داد.

وی با بیان اینکه از زمان انتصاب اینجانب در بهمن 1401 جلسات مستمری با مدرسین برگزار و نظرات ایشان اخذ شده است، گفت: برگزاری این جلسات منجر به تشکیل جلسه کارگروه ویژه در این زمینه شد که حاصل آن تدوین دستورالعمل اجرایی همترازی حقوق و مزایای مدرسان با اعضای هیات به منظور اجرای دستور هشتم از سی و دومین نشست دوره سوم هیات امنای دانشگاه فرهنگیان بود.

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه از اجرای این دستور العمل پس از ابلاغ وزارت علوم خبر داد و تصریح کرد: دستورالعمل مذکور همچنان با تشکیل جلساتی در وزارت علوم پیگیری می شود که پس از ارسال به دبیرخانه مرکز هیات امنای وزارت علوم و تایید و ابلاغ آن به دانشگاه، اجرایی می شود.

احمدی، در پایان با قدردانی از ارایه نظرات، تشریک مساعی و سعه صدر مدرسان  در این خصوص  از آنان خواست تا  حصول نتیجه لازم دانشگاه را در این زمینه همراهی کنند.


نظرات کاربران