پردیس علامه امینی آذربایجان شرقی(برادران)

قابل توجه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان

تاریخ مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه امینی(رض)

با آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان گرامی، بدین وسیله به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول ورود به دانشگاه فرهنگیان می رساند:

جدول مراجعه داوطلبین برای تشکیل پرونده به شرح ذیل می باشد:

 

برنامه زمان بندی مراجعه داوطلبان جهت ارائه مدارک و مستندات و انجام فرآیند مصاحبه عمومی گزینش و  مصاحبه اختصاصی - ویژه آقایان

حرف اول نام خانوادگی

زمان مراجعه

ساعت مراجعه

روز

تاریخ

الف

پنجشنبه

98/06/7

از ساعت 8 صبح با اخذ نوبت از پذیرش

 

ب، پ، ت، ث

جمعه

98/06/8

ج، چ، ح، خ، د

شنبه

98/06/9

ر، ز، س، ش، ض

یکشنبه

98/06/10

ص، ط، ع، غ، ف

دوشنبه

98/06/11

م، ک

سه شنبه

98/06/12

ق، گ، ل، ن، هـ، و ، ی

چهارشنبه

98/06/13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدارک مرحله اول  برای مصاحبه :

* اصل کارت ملی به همراه کپی پشت و رو (یک سری)

* اصل شناسنامه با کپی تمام صفحات شناسنامه (یک سری)

* اصل کارنامه سه سال آخر و دوره دوم متوسطه به همراه کپی های آن ( یک سری)

* اصل گواهینامه دیپلم با کپی یک عدد 

* اصل کارنامه سه سال آخر با کپی یک عدد 

* اصل گواهینامه پیش دانشگاهی با کپی یک عدد (برای دانش آموزان فارغ التحصیل 97 و قبل ازآن)

* اصل کارنامه پیش دانشگاهی با کپی یک عدد (برای دانش آموزان فارغ التحصیل 97 و قبل ازآن)

*معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه. (موضوع بخشنامه شماره 710/34 مورخ 1392/07/29 وزارت آموزش و پرورش)

*مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک ،  دو و سه ) صادره  با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

*مدارک مربوط به آشنایی با مهارت های پایه، علوم و فناوری اطلاعات در صورت موجود. (این مدارک به هنگام مصاحبه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. )

* پرینت قبولی در دانشگاه فرهنگیان سازمان سنجش در سال 1398

* عکس 4×3 در سال جاری 6 قطعه پشت نویسی شده

*دفترچه درمانی در صورت وجود

* اصل فیش واریزی به مبلغ  340,000 ریال (34000 تومان ) 

الف - پرداخت با سیستم ساتنا با مراجعه به بانک و واریز وجه به   شناسه واریزی  شماره 353031254127554001400180004110 و شبا شماره IR100100004054031203565066  به نام درآمد متفرقه اختصاصی اداره کل با این توضیح که مراجعه کننده به بانک بایستی دارای شماره حساب بانکی در همان بانک باشد.

ب – واریز با استفاده از ملی کارت از طریق خودپرداز بانک ملی  از گزینه پرداخت قبوض و با انتخاب گزینه پرداخت وجوه دولتی به شناسه واریزی  شماره 353031254127554001400180004110  و شماره کارت مجازی شماره 6367957055201524 به نام اداره کل آموزش و پرورش استان 

 

مدارک مرحله دوم(مدارک مربوط به گزینش ):

 

دارک ذیل باید هنگام مراجعه به مرکز باید در یک پوشه آماده باشد و پس از اتمام فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات، به شرح ذیل به نماینده هسته گزینش مستقر در اتاق بررسی مدارک واقع در همان محل تحویل گردد:

* تکمیل فرم اطلاعات فردی گزینش به صورت دقیق و خوانا دو برگ با الصاق عکس

* اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

* اصل و تصویر مدارک تحصیلی دیپلم

* اصل و تصویر پایان خدمت یا معافیت دایم (در صورت وجود)

* اصل و تصویر تصویر گواهی ایثارگری (خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران) (در صورت داشتن)

* چهار قطعه عکس پشت نویسی شده جدید در داخل پاکت

* اصل و تصویر کلیه ی مدارک مثبته ( گواهی هر گونه کسب رتبه در زمینه های مختلف علمی، مذهبی، فرهنگی، هنری، ورزشی ،قرآنی و ... در سطح شهرستان، استان ، کشور و بین المللی). تصاویر تقدیرنامه های دریافتی از نهادها، گواهی فعالیت در نهادهای انقلابی و بسیج و مدارک مربوط به سایر فعالیتهای اجتماعی .

 

توجه:

1-  زمان پذیرش و نوبت دهی جهت شرکت در مصاحبه از ساعت 7/30صبح لغایت 12 ظهر می باشد و به  علت  طولانی  بودن زمان مصاحبه حتما قبل از ظهر مراجعه نمایند. فرآیند مصاحبه نوبت صبح از ساعت 8 الی 13 و نوبت بعد از ظهر از ساعت 14 الی 18 خواهد بود.

 

2- به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان عزیز می رساند، قبل از مراجعه، جهت مصاحبه حتما مدارک فوق را همراه داشته باشند؛ در صورت نقص مدارک ثبت نام به هیچ عنوان انجام نخواهد شد.

 

3- از داوطلبانی که فاقد شرایط اختصاصی آموزش و پرورش بوده و بدون توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده، اقدام به انتخاب رشته و واریز وجه  نموده اند، مصاحبه انجام نمی پذیرد، ضمناً مبلغ واریزی فوق، قابل عودت نخواهد بود.

 

4-داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی ( معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به منزله انصراف از انجام مصاحبه  شناخته خواهند شد و هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد.

 

5-داوطلبان توجه داشته باشند که موفقیت در مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت های عمومی به منزله قبولی نهایی فرد در دانشگاه فرهنگیان تلقی نمی گردد. بلکه کلیه داوطلبان باید واجد شرایط مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت های عمومی بوده و در گزینش نهایی که بر اساس ضوابط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گردد، دارای نمره علمی نهایی در مقایسه با سایر داوطلبان در کد رشته محل مربوط نیز باشند.

 

6-داوطلبان توجه داشته باشند که موفقیت در مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت های عمومی به منزله قبولی نهایی فرد در دانشگاه فرهنگیان /دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تلقی نمی گردد. بلکه کلیه داوطلبان باید واجد شرایط مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت های عمومی بوده و در گزینش نهایی که بر اساس ضوابط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گردد، دارای نمره علمی نهایی در مقایسه با سایر داوطلبان در کد رشته محل مربوط نیز باشند.

 

آدرس مرکز مصاحبه: 

تبریز- آخر طالقانی -بلوار معراج-بلوار توحید-نرسیده به بزرگراه شهید کسائی پردیس علامه امینی(رض) 

تلفن: 35421813

 

 

تاریخ انتشار: ۲۰ ساعت پیش | شناسه مطلب: 148590

 


نظرات کاربران