پردیس علامه امینی آذربایجان شرقی(برادران)

لیست مقالات پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی در همایش

لیست مقالات پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی در همایش

ردیف

عنوان مقاله

نویسندگان

1

توصیف تجارب معلمان از آموزش در کلاسهای چند پایه دوره ابتدایی مناطق روستایی کلیبر

کلثوم بشیری حدادان و فیروز محمودی

2

آسیب شناسی برنامه درسی کلاس های چندپایه در نظام آموزش جمهوری اسلامی ایران

اصغر زارعی، محمد عظیمی، اکبر ابراهیمی اورنگ و جواد حاجی­علیزاده

3

مبانی معرفت شناسی کلاس های چندپایه بر اساس مطالعات تطبیقی در ایران و جهان

مهدی شکرانی، احمد خالقی،

محمد رحیمی و موریس شیخی

4

تربیت شهروندی در برنامه کلاس های چندپایه

(شناسایی آسیب ها و چالش ها

رضا فزونی شیره­جینی و موریس شیخی

5

مدیریت زمان در کلاس های چندپایه

هادی محمدپور، محمد محمودپور

و محمد بیرامی

6

راهکارهایی به منظور کاهش مشکلات کلاس های چندپایه در نظام آموزشی ایران

احمد خانقی، محمد رحیمی،

مهدی شکرعلی و رحمان بدری

7

تأثیر یادگیری مشارکتی در ارتقای کیفیت تدریس در کلاس های چندپایه

هادی صادق، محمد عظیمی،

حامد جعفرنژاد و ابراهیم بشارتی و حسنعلی پروین

8

مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان عادی و چندپایه در مدارس ابتدایی

محراب شبیرپور و حسین بابازاده

9

آموزش در کلاس های چندپایه

(چالش ها و فرصت های پیش روی نظام آموزشی معلمان و دانش آموزان)

سعید قره آغاجی و حسین رحیمی راد

10

بررسی صلاحیت ها و شایستگی های حرفه ای معلمان اثربخش در کلاس های چندپایه

مریم یوسفی

11

طراحی آموزشی در کلاس های چندپایه با رویکرد تلفیقی (سطح 3)

محمد بیرامی، بهمن خانپور،

عسکر احمدی و سمیه ارسلو

12

چگونگی مدیریت کلاس های چندپایه

سمیرا نوروزی و پوران خروشی

13

نقش و جایگاه ابزارهای جمع آوری اطلاعات بکار رفته در ارزشیابی کیفی توصیفی در برنامه ریزی درسی کلاس های ابتدایی و چندپایه

مهدی شریف­زاده

14

روش ها و رویکردهای تدریس در کلاس های چندپایه ایران و جهان

عباس هاتفی، علیرضا حافظی

و رباب نیکی

15

بررسی روش تدریس هم­شاگردی (هم آموزشی) در کلاس­های چندپایه

امین فریادی سعید آباد، محمد عظیمی، محمد داداش­پور و وحید امانی

16

ساماندهی زمان آموزشی در کلاس های چندپایه با تاکید بر اسناد بالا دستی

محمد بیرامی، اکبر ابراهیمی اورنگ و میرکلام سیدی

17

بررسی عناصر مدیریت کلاس های چندپایه در کشور ایران

رضا حبیبی اصل، محسن حبیبی اصل،

پویا حسن پور و بابک بیگلری

18

ارزیابی کلاس های چندپایه و مسائل پیشروی آن

رقیه فریدون دلیر، زکیه میرآلانق،

سمیه علیزاده و ندا اصغرزاده

19

مروری بر تجارب جهانی در برنامه ریزی چندپایه

محمد بیرامی، رحمان بدری، سعید زین­العابدینی­ شهیر و حسن علیزاده