لیست مقالات پذیرفته شده جهت ارائه به صورت پوستر
لیست مقالات پذیرفته شده جهت ارائه به صورت پوستر
|
ردیف |
عنوان مقاله |
نویسندگان |
|
1 |
بررسی نحوه استفاده از روش تدریس پرسش و پاسخ در کلاسهای چندپایه |
یاسر خاوندی، میثم غیاثی و علیرضا حافظی |
|
2 |
بررسی میزان اثربخشی رفتار شهروندی سازمانی در ارتقای صلاحیت و توانمندی حرفهای معلمان کلاس های چندپایه |
رحمان بدری و جعفرصادق اکبری |
|
3 |
آسیبشناسی توسعه دانش و مهارتهای خلاقیت و کارآفرینی با توجه به تجارب معلمان کلاسهای چندپایه |
محمد عظیمی و یوسف ادیب |
|
4 |
تجارب معلمان در کلاسهای چندپایه |
شیرزاد محمدپور، میرمحمود حاجی میرآقا، میلاد صالحی، محمد عظیمی و محمد بیرامی |
|
5 |
طراحی یادگیری کلاس های چندپایه |
حورا ابراهیمی راد |
|
6 |
روشهای نوین تدریس اثربخش در کلاسهای چندپایه |
میلاد امیرپور، مهدی نصیرپور، پوریا خلیلی و کیومرث خیری |
|
7 |
آسیبشناسی برنامهریزی درسی در کلاسهای چندپایه |
ابوالفضل مردی |
|
8 |
طرح برنامه و روشهای مدیریت کلاسهای چندپایه |
محمد پرنیان |
|
9 |
نمونه سناریوی تدوین شده 4 پایه (پایههای دوم، چهارم، پنجم و ششم) |
هادی سهیلی، محمد صادقی و مهدی مرادی |
|
10 |
کلاسهای چندپایه و مشکلات آن |
سپیده حیدری و فاطمه ملاحسینی |
|
11 |
مدیریت کلاسهای چندپایه |
هانیه انصاری |
|
12 |
طراحی آموزشی در کلاسهای چندپایه با رویکرد تلفیقی |
محمد بیرامی، اسماعیل مهدیزاده، عسکر احمدی و بهمن سلطانی |
|
13 |
شیوه های تدریس در کلاسهای چندپایه (بررسی موردی آموزش مسأله محور) |
حسین احمدی مقدم و مسعود احمدی مقدم |
|
14 |
بررسی مشکلات مدیریت فرآیند یاددهی- یادگیری کلاسهای چندپایه در دوره ابتدایی و راهکارهایی برای بهبود آنها |
فاطمه غلامی و الهام ادیب |
|
15 |
تحلیل مشکلات روشهای موجود تدریس در کلاسهای چندپایه و ارائه راهکارهای مدیریتی |
مریم یوسفی |
|
16 |
آشنایی با نحوه تنظیم جدول ساعات هفتگی در کلاسهای چندپایه (همراه با انواع مختلف برنامه هفتگی) |
محمد بیرامی، فرامرز نیری، نقی رضونی و طاهره مسعودی |
|
17 |
آسیبشناسی کلاسهای چندپایه |
ناصر بیرامی |
|
18 |
برنامه ریزی مدت زمان آموزش در کلاسهای چندپایه |
هادی آقایی، داود جعفری و علی دیربان |
|
19 |
اهمیت ارزیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه |
حسین محمودی اربطانی و محمد بیرامی |
|
20 |
مهارتهای فراشناختی معلمان ابتدایی با و بدون تجربه کلاسهای چندپایه شهر تبریز |
احسان برغمدی و علیرضا حافظی |
|
21 |
بهداشت در مدارس و کلاس های چندپایه |
خداوردی عباس زاده |
|
22 |
نقش و جایگاه ارزشیابی توصیفی در کلاسهای چندپایه |
حامد نحوی، حیدر قربانی، صادق شکرانهمولان و محمد بیرامی |
|
23 |
مثلث برنامه درسی چندفرهنگی، ضرورت وجود و چالشهای آن |
افشین میرزالو، موریس شیخی، محمد عظیمی و حسین رحیمیراد، فرامرز نیری |
|
24 |
شیوه مدیریت و اداره کلاسهای چندپایه |
سجاد اسماعیلزاده، حسین حسینزاده و محمد بیرامی |
|
25 |
بررسی تطبیقی موانع و مشکلات کلاسهای چندپایه در ایران |
رضا حبیبی اصل، پویا حسنپور، مجتبی پناهی و بابک بیگلری |
فرمت مقالات پذیرفته شده به صورت پوستر
لیست مقالات پذیرفته شده جهت ارائه به صورت پوستر