پردیس علامه امینی آذربایجان شرقی(برادران)

لیست مقالات پذیرفته شده جهت ارائه به صورت پوستر

لیست مقالات پذیرفته شده جهت ارائه به صورت پوستر

ردیف

عنوان مقاله

نویسندگان

1

بررسی نحوه استفاده از روش تدریس پرسش و پاسخ در کلاس­های چندپایه

یاسر خاوندی، میثم غیاثی و علیرضا حافظی

2

بررسی میزان اثربخشی رفتار شهروندی سازمانی در ارتقای صلاحیت و توانمندی حرفه­ای معلمان کلاس های چندپایه  

رحمان بدری و جعفرصادق اکبری

3

آسیب­شناسی توسعه دانش و مهارت­های خلاقیت و کارآفرینی با توجه به تجارب معلمان کلاس­های چندپایه

محمد عظیمی و یوسف ادیب

4

تجارب معلمان در کلاس­های چندپایه

شیرزاد محمدپور، میرمحمود حاجی میرآقا، میلاد صالحی، محمد عظیمی و محمد بیرامی

5

طراحی یادگیری کلاس های چندپایه

حورا ابراهیمی راد

6

روش­های نوین تدریس اثربخش در کلاس­های چندپایه

میلاد امیرپور، مهدی نصیرپور،

پوریا خلیلی و کیومرث خیری

7

آسیب­شناسی برنامه­ریزی درسی در کلاس­های چندپایه

ابوالفضل مردی

8

طرح برنامه و روش­های مدیریت کلاس­های چندپایه

محمد پرنیان

9

نمونه سناریوی تدوین شده 4 پایه (پایه­های دوم، چهارم، پنجم و ششم)

هادی سهیلی، محمد صادقی و مهدی مرادی

10

کلاس­های چندپایه و مشکلات آن

سپیده حیدری و فاطمه ملاحسینی

11

مدیریت کلاس­های چندپایه

هانیه انصاری

12

طراحی آموزشی در کلاس­های چندپایه با رویکرد تلفیقی

محمد بیرامی، اسماعیل مهدی­زاده،

عسکر احمدی و بهمن سلطانی

13

شیوه های تدریس در کلاس­های چندپایه (بررسی موردی آموزش مسأله محور)

حسین احمدی مقدم و مسعود احمدی مقدم

14

بررسی مشکلات مدیریت فرآیند یاددهی- یادگیری کلاس­های چندپایه در دوره ابتدایی و راهکارهایی برای بهبود آنها

فاطمه غلامی و الهام ادیب

15

تحلیل مشکلات روش­های موجود تدریس در کلاس­های چندپایه و ارائه راهکارهای مدیریتی

مریم یوسفی

16

آشنایی با نحوه تنظیم جدول ساعات هفتگی در کلاس­های چندپایه

(همراه با انواع مختلف برنامه هفتگی)

محمد بیرامی، فرامرز نیری،

نقی رضونی و طاهره مسعودی

17

آسیب­شناسی کلاس­های چندپایه

ناصر بیرامی

18

برنامه ریزی مدت زمان آموزش در کلاس­های چندپایه

هادی آقایی، داود جعفری و علی دیربان

19

اهمیت ارزیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه

حسین محمودی اربطانی و محمد بیرامی

20

مهارت­های فراشناختی معلمان ابتدایی با و بدون تجربه کلاس­های چندپایه شهر تبریز

احسان برغمدی و علیرضا حافظی

21

بهداشت در مدارس و کلاس های چندپایه

خداوردی عباس زاده

22

نقش و جایگاه ارزشیابی توصیفی در کلاس­های چندپایه

حامد نحوی، حیدر قربانی، صادق شکرانه­مولان و محمد بیرامی

23

مثلث برنامه درسی چندفرهنگی، ضرورت وجود و چالش­های آن

افشین میرزالو، موریس شیخی، محمد عظیمی و حسین رحیمی­راد، فرامرز نیری

24

شیوه مدیریت و اداره کلاس­های چندپایه

سجاد اسماعیل­زاده، حسین حسین­زاده

و محمد بیرامی

25

بررسی تطبیقی موانع و مشکلات کلاس­های چندپایه در ایران

رضا حبیبی اصل، پویا حسن­پور،

مجتبی پناهی و بابک بیگلری