لیست مقالات پذیرفته شده جهت درج در مجموعه مقالات همایش
لیست مقالات پذیرفته شده جهت درج در مجموعه مقالات همایش
|
نویسندگان |
عنوان |
ردیف |
|
سعید دینی، اسماعیل درفشی، مهدی امیرنژاد |
مبانی و مشکلات کلاس های چندپایه در فرآیند تدریس |
1 |
|
هیلدا مظلمی زاده اقدم |
لزوم تشکیل کلاس های چندپایه و نحوه مدیریت آن |
2 |
|
علی رحمتی، حسن خانیار، امین زاهدی و نادر امیری |
نحوه مدیریت و مشکلات آموزشی کلاس های چندپایه |
3 |
|
حسین احمدی مقدم و مقصود احمدی مقدم |
بررسی اصول و شیوه های مدیریت در کلاسهای چندپایه |
4 |
|
رویا محمدی |
مطالعات تطبیقی برنامه ریزی درسی چندپایه در ایران و جهان |
5 |
|
مریم فیضالهزاده، رقیه جوادی، فاطمه جهانی |
مدیریت کلاس های چندپایه |
6 |
|
کاوه علمداری و سینا بهمننیا |
شیوه اداره و مدیریت کلاسهای چندپایه |
7 |
|
الهام خیری و پریسا اصغر شایان |
روشهای نوین تدریس اثربخش در کلاسهای چندپایه |
8 |
|
حسن قنبری و حسین فردوسی |
طراحی آموزشی در کلاس های چندپایه بر اساس رویکرد تلفیقی |
9 |
|
محمد درودی |
نگاه نو به کلاسهای چندپایه |
10 |
|
پویا حسن پور، حامد حمزه ای، علی عبادی اصل، امید جلفایی |
مدیریت کلاس های چندپایه: بررسی مروری |
11 |
|
رضا جلالی کنکلو، جعفرصادق اکبری، میرمحمود سیدی سیهکلان، ولی حاجاقوام |
کاربرد و نحوه استفاده از روش های نوین تدریس در کلاس های چند پایه |
12 |
|
زهرا پروین |
بررسی مشکلات روشهای موجود تدریس در کلاسهای چندپایه |
13 |
|
المیرا برقی |
مدیریت کلاسهای چندپایه |
14 |
|
میلاد امیرپور، مهدی نصیرپور، پوریا خلیلی و کیومرث خیری قلعه |
روش های نوین تدریس اثربخش در کلاس های چندپایه |
15 |
|
امیر خضرلو، حسین محمودی اربطانی و احد رنجبری |
تجارب معلمان کلاسهای چندپایه |
16 |
|
وحید جمال پور، رضا اسلامی |
شیوه مدیریت کلاس درس چندپایه |
17 |
|
سمانه سلیمانزاده و سهیلا قاسمزاده |
مدیریت کلاسهای چندپایه |
18 |
|
میلاد صالحی |
مدیریت کلاسهای چندپایه |
19 |
|
اصغر باغبان باشی |
اجرای یادگیری مشارکتی در کلاس های چندپایه |
20 |
|
حیدر بختآزمای بخشایش |
روشهای نوین تدریس در کلاس های چند پایه |
21 |
|
میرعلی بنیهاشمی، منوچهر مظفری، یاسر پلپک و امیر اصلی |
به کارگیری الگوهای روش تدریس نوین و تلفیقی برای کلاسهای چندپایه |
22 |
|
رعنا ذوالغقاری و فرشته آسمانی |
آموزش چندپایه، معایب و محاسن آن در مقایسه با تکپایه |
23 |
|
حسین احمدیمقدم و مسعود احمدیمقدم |
برسی تاثیر مدیریت موثر کلاس درس در فرایند یاددهی و یادگیری دانشآموزان |
24 |
|
قربان نصیری رشتآباد جدید و سیدحسین موسیزاده |
بررسی آموزش کلاسهای چندپایه در کشور ژاپن |
25 |
|
عرفان غنیزاده و محمد سلامت |
روشهای موثر برای آموزش نوشتن به دانشآموزان دارای اختلال نوشتن در کلاسهای چندپایه |
26 |
|
وحید امانی، فرخ قربانینامور، امین فریادی، محمد داداشپور، حسین حسامیسفیران |
بررسی راهکارهای مدیریتی و سازماندهی کردن کلاس های چندپایه |
27 |
|
علی پاکدل، مهرداد بابایی، امین اختری و پویا عبد الهی |
تلکیف شب در کلاسهای چندپایه |
28 |
|
ابراهیم بشارتی، محمد عظیمی، رحمان بدری، هادی صادق تازهکند و طاهره مسعودی |
ضرورت تغییر نگرش در رویکردها، روشها و برنامه درسی مدارس چندپایه |
29 |
|
محمد داداشپور، علیرضا حافظی، وحید امانی، امین فریادی سعیدآباد، حسین رحیمیراد |
بررسی مدیریت زمان، طرح درس و برنامه ریزی درسی برای کلاسهای چندپایه |
30 |
|
داود عزیزی، صادق شکرانه مولان و محمد بیرامی |
طراحی واحد یادگیری کلاسهای چندپایه بر اساس رویکرد تلفیقی |
31 |
|
حامد نحوی، هادی آقایی، داود جعفری و حیدر قربانی |
آموزش راهبردهای حل مسئله در کلاسهای چندپایه |
32 |
|
پویا حسنپور، بابک بیگلری، رضا حبیبی اصل و حامد حمزهای |
بررسی انواع روشهای تدریس در کلاسهای چندپایه |
33 |
|
فاطمه قیطرانپور، مرضیه مالکی |
مطالعه تطبیقی شیوههای آموزش در مدارس چندپایه |
34 |
|
شیرزاد محمدپور، میلاد صالحی، محمد ثنایی دلیر، سید محمود حاجی میرآقا، علی حیدری، سعید نظری فرد |
برنامه ریزی درسی کلاسهای چندپایه |
35 |
|
نعمت جمالی، میلاد قائدی و علیرضا حافظی |
پرورش مهارت های اجتماعی در کلاس های چندپایه |
36 |
|
سیدعدیل حسینی سیدلر، حسین جباری، مرتضی منتظمی، محمد بیرامی |
طراحی آموزشی بر اساس رویکرد تلفیقی (ارائه نمونه سناریوی تدوین شده برای درس هدیههای آسمانی) |
37 |
|
شهریار سعدالهی، رزاق جماچم و فرشید بنیادی |
مدیریت اثربخش در کلاسهای چندپایه |
38 |
|
رضا پورسلطان، بهمن دهاتی، مهرداد بابایی و محمد اختری |
برسی مشکلات و روش های موجود تدریس و چگونگی مدیریت کلاس های چندپایه |
39 |
|
معصومه متدین، حکیمه طاهری اصل |
مدیریت کلاس های چندپایه |
40 |
|
مهدی نصیرپور ملکی و میلاد پیروز |
روش های نوین تدریس اثر بخش در کلاس های چندپایه |
41 |
|
رزاق جماچم |
مطالعه تطبیقی کلاس های چندپایه و چالش های اساسی کلاسهای چندپایه در ایران |
42 |
|
مهرداد عبدالهی |
مدیریت کلاسهای چندپایه |
43 |
|
میرعلی بنیهاشمی، امیر اصلی، محمدرضا راهبی، علی بیرامی |
نقش قانون در وزارت آموزش و پرورش و پیامد آن بر روی مدارس چندپایه |
44 |
|
نفیسه زرنقی و ثمیه فیروزی |
آسیب شناسی برنامه درسی چندپایه |
45 |
لیست مقالات پذیرفته شده جهت درج در مجموعه مقالات همایش