پردیس علامه امینی آذربایجان شرقی(برادران)

لیست مقالات پذیرفته شده جهت درج در مجموعه مقالات همایش

لیست مقالات پذیرفته شده جهت درج در مجموعه مقالات همایش  

نویسندگان

عنوان

ردیف

سعید دینی، اسماعیل درفشی، مهدی امیرنژاد

مبانی و مشکلات کلاس های چندپایه در فرآیند تدریس

1

هیلدا مظلمی زاده اقدم

لزوم تشکیل کلاس های چندپایه و نحوه مدیریت آن

2

علی رحمتی، حسن خان­یار،

امین زاهدی و نادر امیری

نحوه مدیریت و مشکلات آموزشی کلاس های چندپایه

3

حسین احمدی مقدم و مقصود احمدی مقدم

بررسی اصول و شیوه های مدیریت در کلاس­های چندپایه

4

رویا محمدی

مطالعات تطبیقی برنامه ریزی درسی چندپایه در ایران و جهان

5

مریم فیض­اله­زاده، رقیه جوادی، فاطمه جهانی

مدیریت کلاس های چندپایه

6

کاوه علمداری و سینا بهمن­نیا

شیوه اداره و مدیریت کلاس­های چندپایه

7

الهام خیری و پریسا اصغر شایان

روش­های نوین تدریس اثربخش در کلاس­های چندپایه

8

حسن قنبری و حسین فردوسی

طراحی آموزشی در کلاس های چندپایه بر اساس رویکرد تلفیقی

9

محمد درودی

نگاه نو به کلاس­های چندپایه

10

پویا حسن پور، حامد حمزه ای،

علی عبادی اصل، امید جلفایی

مدیریت کلاس های چندپایه: بررسی مروری

11

رضا جلالی کنک­لو، جعفرصادق اکبری، میرمحمود سیدی سیه­کلان، ولی حاج­اقوام

کاربرد و نحوه استفاده از روش های نوین تدریس در کلاس های چند پایه

12

زهرا پروین

بررسی مشکلات روش­های موجود تدریس در کلاس­های چندپایه

13

المیرا برقی

مدیریت کلاس­های چندپایه

14

میلاد امیرپور، مهدی نصیرپور، پوریا خلیلی و کیومرث خیری قلعه

روش های نوین تدریس اثربخش در کلاس های چندپایه

15

امیر خضرلو، حسین محمودی اربطانی

و احد رنجبری

تجارب معلمان کلاس­های چندپایه

16

وحید جمال پور، رضا اسلامی

شیوه مدیریت کلاس درس چندپایه

17

سمانه سلیمان­زاده و سهیلا قاسم­زاده

مدیریت کلاس­های چندپایه

18

میلاد صالحی

مدیریت کلاس­های چندپایه

19

اصغر باغبان باشی

اجرای یادگیری مشارکتی در کلاس های چندپایه

20

حیدر بخت­آزمای بخشایش

روش­های نوین تدریس در کلاس های چند پایه

21

میرعلی بنی­هاشمی، منوچهر مظفری،

یاسر پلپک و امیر اصلی

به کارگیری الگوهای روش تدریس نوین و تلفیقی برای کلاس­های چندپایه

22

رعنا ذوالغقاری و فرشته آسمانی

آموزش چندپایه، معایب و محاسن آن در مقایسه با تک­پایه

23

حسین احمدی­مقدم و مسعود  احمدی­مقدم

برسی تاثیر مدیریت موثر کلاس درس در فرایند یاددهی و یادگیری دانش­آموزان

24

قربان نصیری رشت­آباد جدید

و سیدحسین موسی­زاده

بررسی آموزش کلاس­های چندپایه در کشور ژاپن

25

عرفان غنی­زاده و محمد سلامت

روش­های موثر برای آموزش نوشتن به دانش­آموزان دارای اختلال نوشتن در کلاس­های چندپایه

26

وحید امانی، فرخ قربانی­نامور، امین فریادی، محمد داداش­پور، حسین حسامی­سفیران

بررسی راهکار­های مدیریتی و سازماندهی کردن کلاس های چندپایه

27

علی پاکدل، مهرداد بابایی، امین اختری

و پویا عبد الهی

تلکیف شب در کلاس­های چندپایه

28

ابراهیم بشارتی، محمد عظیمی، رحمان بدری، هادی صادق تازه­کند و طاهره مسعودی

ضرورت تغییر نگرش در رویکردها، روش­ها و برنامه درسی مدارس چندپایه

29

محمد داداش­پور، علیرضا حافظی، وحید امانی، امین فریادی سعیدآباد، حسین رحیمی­راد

بررسی مدیریت زمان، طرح درس و برنامه ریزی درسی برای کلاس­های چندپایه

30

داود عزیزی، صادق شکرانه مولان

و محمد بیرامی

طراحی واحد یادگیری کلاس­های چندپایه بر اساس رویکرد تلفیقی

31

حامد نحوی، هادی آقایی، داود جعفری

و حیدر قربانی

آموزش راهبردهای حل مسئله در کلاس­های چندپایه

32

پویا حسن­پور، بابک بیگلری، رضا حبیبی اصل و حامد حمزه­ای

بررسی انواع روش­های تدریس در کلاس­های چندپایه

33

فاطمه قیطرانپور، مرضیه مالکی

مطالعه تطبیقی شیوه­های آموزش در مدارس چندپایه

34

شیرزاد محمدپور، میلاد صالحی، محمد ثنایی دلیر، سید محمود حاجی میرآقا، علی حیدری، سعید نظری فرد

برنامه ریزی درسی کلاس­های چندپایه

35

نعمت جمالی، میلاد قائدی و علیرضا حافظی

پرورش مهارت های اجتماعی در کلاس های چندپایه

36

سیدعدیل حسینی سیدلر، حسین جباری، مرتضی منتظمی، محمد بیرامی

طراحی آموزشی بر اساس رویکرد تلفیقی (ارائه نمونه سناریوی تدوین شده برای درس هدیه­های آسمانی)

37

شهریار سعدالهی، رزاق جماچم

و فرشید بنیادی

مدیریت اثربخش در کلاس­های چندپایه

38

رضا پورسلطان، بهمن دهاتی، مهرداد بابایی

و محمد اختری

برسی مشکلات و روش های موجود تدریس و چگونگی مدیریت کلاس های چندپایه

39

معصومه متدین، حکیمه طاهری اصل

مدیریت کلاس های چندپایه

40

مهدی نصیرپور ملکی و میلاد پیروز

روش های نوین تدریس اثر بخش در کلاس های چندپایه

41

رزاق جماچم

مطالعه تطبیقی کلاس های چندپایه و چالش های اساسی کلاس­های چندپایه در ایران

42

مهرداد عبدالهی

مدیریت کلاس­های چندپایه

43

میرعلی بنی­هاشمی، امیر اصلی، محمدرضا راهبی، علی بیرامی

نقش قانون در وزارت آموزش و پرورش و پیامد آن بر روی مدارس چندپایه

44

نفیسه زرنقی و ثمیه فیروزی

آسیب شناسی برنامه درسی چندپایه

45